Ako sa pripraviť na systém eKasa?

Máme pre Vás pripravené riešenie na mieru.

 

arrow

Systém finančnej správy

Podnikatelia a eKasa


Finančná správa pripravila projekt online napojenia všetkých pokladníc na portál finančnej správy eKasa. Kým doteraz mali podnikatelia možnosť vybrať si napojenie na systémy finančnej správy (v podobe VRP) dobrovoľne, po novom bude pripojenie na finančnú správu povinné. Z elektronických registračných pokladníc (ERP) sa stanú online registračné pokladnice (ORP).

Ako to bude v praxi fungovať?


Ide o online pripojenie všetkých pokladníc na finančnú správu. V praxi to bude znamenať, že o každom nákupe/transakcii bude mať finančná správa informáciu okamžite, nakoľko každý vydaný doklad bude zaevidovaný na centrálnom úložisku eKasa. Podmienkou je internetové pripojenie, prostredníctvom ktorého sa informácie budú odosielať na centrálne úložisko finančnej správy. Už od roku 2015 platí, že pokladnice musia byť pripojiteľné na internet. Návrh navyše počíta s liberalizáciou v oblasti koncových zariadení. Cieľom je pomôcť podnikateľom, ale aj kupujúcim. Projekt prinesie podnikateľom zníženie administratívnej záťaže, zníženie nákladov a kupujúcim zase zvýšenie ochrany pred nespoľahlivými subjektami, ale napríklad aj elektronické bločky.

Potrebujete si zaobstarať novú pokladnicu alebo novší model?


Zákazníkom, ktorí ešte nevlastnia pokladnicu alebo vlastnia starú pokladnicu a uvažujú o kúpe novej, ponúkame plnohodnotnú pokladnicu kompatibilnú s novým systémom eKasa. Zakúpením nového fiškálneho zariadenia dostanete od nás špeciálny kupón, ktorý budete môcť po splnení príslušných podmienok vymeniť za dodávku hardvéru pre upgrade fiškálneho zariadenia. V ponuke máme 3 nové produktové rady pokladníc funkčných v systéme eKasa:

Prevádzkujete registračnú pokladnicu alebo fiškálnu tlačiareň a chcete si ju nechať?


Máme pre vás pripravené upgrade balíčky. Vybavte si u nás už dnes záväznú objednávku a zabezpečte si tak včasné dodanie Upgrade balíčka pre svoju pokladnicu alebo fiškálnu tlačiareň. Balíčky sú dostupné pre modelové rady registráčných pokladní a fiskálnych termo tlačiarní:

 
 
Balíček

Postup pri prechode na systém eKasa

  • Objednávka upgrade starej ERP alebo novej ORP so zálohou (tlačivo)
  • Dohodnutie termínu dodania
  • Ukončenie prevádzky ERP podľa starého znenia zakona 289/2008 Z.z. (zápis do knihy, podnikateľ nemusí isť na DÚ)
  • Podnikateľ cez portál Finančnej správy požiada o pridelenie KP elektronicky
  • Portál Finančnej správy vygeneruje inicializačny balík pre eKasu
  • Podnikateľ získa inicializačny balík z portálu finančnej správy a nahrá ho do upravenej pokladnice
  • Každá pokladnica musí mať zabezpečené pripojenie na portál Finančnej správy cez internet priamo na prevádzke kde je pokladnica umiestnená

Časový harmonogram
zavádzania systému eKasa

  • od 1.1. 2019 do 30.6. 2019 - môžu podnikatelia používať fiskálne ERP ako doteraz,
  • od 1.4. 2019 do 30.6. 2019 - prechodné obdobie podnikatelia môžu používať fiskálne ERP aj ORP,
  • od 1.7. 2019 - všetci podnikatelia musia používať už len ORP podľa nového zakona.

Adresa prevádzky

Partizánska cesta 36

974 01 Banská Bystrica

E-mail

pokladne@pcteam.sk

 

 

Telefón

0910 901 413

0917 744 033

Kontaktujte nás

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich služieb,
neváhajte a pošlite nám správu. Teším sa na vás!

KONTAKTNÝ FORMULÁR

Vaše meno a priezvisko.

Predmet správy.

Vaša správa.

Vaša správa bola úspešne odoslaná.

Pri odosielaní správy nastala chyba!

elcom
varos
elcom
varos
elcom
varos
elcom
varos
elcom
varos
elcom
varos